Obsługiwane przez usługę Blogger.

11.01.2016

Przesyłka z prezentem już dawno dotarła do właścicielki, więc mogę się z Wami podzielić zdjęciami torby, która jest najlepszym dowodem na to, że wszyscy mogą grać w koszykówkę, Kubuś Puchatek też.




Torba powstała trochę na prezent dla mojej przyjaciółki koszykarki, która od niedawna jest szczęśliwą mamą. Generalnie pomysł zrobienia torby powstał już dawno, bo młoda mama potrzebowała jakieś wygodnej torby na spacery z maleństwem. Jednak długo, bardzo długo nie mogłyśmy ustalić szczegółów. No, ale jakieś pół roku później niektóre szczegóły zostały ustalone, a niektóre zostały do decyzji przekazane mi.

W ten sposób powstała torba średniej wielkości, z długim paskiem do noszenia przez ramię. Torba oczywiście wykonana jest z grubego filcu w kolorze szarym, na torbie znajduje się filcowa aplikacja przedstawiająca Kubusia Puchatka z piłką do koszykówki w ręku, bez wątpienia Kubuś właśnie przymierza się do rzutu w kierunku kosza. ;)

Torba zamykana jest na suwak. W środku znajduje się podszewka, w podszewce została wszyta zamykana na suwak kieszonka na drobne rzeczy, jest także karabinek na klucze. 

Koniec końców udało mi się uszyć torbę przed świętami, ba, nawet poczta wyrobiła się i dostarczyła ją na czas. Żałuje tylko że nie mogłam zobaczyć miny mojej przyjaciółki po otwarciu przesyłki.

 
Mam nadzieję, że moja praca się Wam się podoba.
 Tradycyjnie zostawcie po sobie ślad. :)

4 komentarze:

  1. Piękna torba :) No po prostu super! Zdolna jesteś niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się, bardzo się podoba. Lubię takie rzeczy, takie w które ktoś wkłada dużo od siebie- są niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Kubuś jest uroczy! Fantastyczny podarek!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...